1-800-2000-31

בונים איכות חיים

אומרים שסיפורי ההצלחה הגדולים ביותר מתחילים עם חלום, כך גם ההצלחה שלנו, התחילה בחלום של מייסד החברה – זכריה.

זכריה זלמן החל לבנות לעצמו שם כקבלן ובשנת 1974 החליט שהגיע הזמן לעבוד כקבלן שמוביל פרויקטים. זכריה, שהחל לבנות לעצמו מוניטין מעולה, עם מספר פרויקטים מוצלחים, הפך במהרה לשם דבר וכיום אפשר למצוא ברחבי הארץ עשרות פרויקטים עם החתימה שלו.

בשנת 1996, הפכנו לחברה בע"מ, ומאז אנחנו לא מסתכלים לאחור. בכל שלושת העשורים האחרונים, התמקדנו בהקמת מבני איכות למגורים ולמסחר ברחבי גוש דן.

הפרויקטים שאנו עומדים מאחוריהם הם לא רק מרשימים ופונקציונליים, אלא גם עטורי פרסים ואפשר לדעת שעומד מאחוריהם תהליך תכנון מדוקדק וחכם.
רוצה לשמוע על הפרויקטים החדשים שלנו?

חברה עם חזון

לאורך השנים, עשרות אלפי הלקוחות שלנו נהנו ממגוון ערכים שאנו מקפידים עליהם וחרוטים על דגלנו:
• מצוינות: בנייה בסטנדרטים גבוהים, ללא פשרות.
• הפרטים הקטנים עושים הבדל גדול: רמות ביצוע וגימור מהאיכותיות ביותר בענף הנדל"ן.
• יחס אישי: מנהלי החברה מעניקים לרוכשים ליווי צמוד ואישי לכל אורך הדרך, לחוויה אופטימאלית ותחושת בטחון מקסימלית.
• מענה מקיף: הלקוחות נהנים מאחריות מלאה על הנכס גם בשנים שלאחר האכלוס.

אנחנו שמחים להקפיד על הסטנדרטים שלנו לאורך השנים, כי אנחנו יודעים שהם הופכים את הלקוחות שלנו למרוצים, בכל פרויקט מחדש, והם – השגרירים הטובים ביותר שלנו.

חברה עם עתיד

אנחנו יודעים שחשוב לך לעשות את ההשקעה הטובה ביותר בעתיד של המשפחה שלך, ומציעים איתנות פיננסית יוצאת דופן, מגובה בשלל נכסים ובאמינות של יותר מ-40 שנות פעילות.

אתם יכולים להיות רגועים, כשמלווה אתכם חברה שהיא גם משפחה. לצידו של זכריה, מייסד החברה פועלים צמד מנכ"לים שהם גם בניו אדיר זלמן וזיגי זוהר, שאמונים על ההיבטים הפיננסיים, הקבלניים ובייחוד על מתן השירות והעיצוב המיוחד שמתבטא בפרטים הקטנים ובבניינים המיוחדים.

השילוב בין הבנה קבלנית, מצוינות עיצובית ואיתנות פיננסית הופך את זלמן זכריה למובילה בתחומה ומעניק ללקוחות החברה בטחון, בכל פרויקט מחדש.

crossmenu